Plantem a la torreta!

dilluns, 18 de maig del 2009

En aquesta activitat el nostre propòsit serà que aprengueu a plantar un gerani. En primer lloc, el monitor us introduirà les principals característiques d'aquesta planta i la manera de cuidar-la perquè creixi en bones condicions. Seguidament us repartirem les diferents torretes, amb les quals, haureu de dissenyar una etiqueta per tal de diferenciar la vostra planta.

Després repartirem per grups de taula, la terra i l’adob amb diferents gibrells. Haureu de fer la barreja d’aquests components de forma adequada. Un cop la terra i l’adob estigui ben homogeni, omplireu la vostra torreta amb aquest compost. Per últim us explicarem com heu d’introduir la llavor dins de la torreta. Finalitzada aquesta acció, repartirem una regadora petita per taula, aquesta estarà plena d’aigua per poder regar la planta que plantareu.




2 comentarios:

Albert ha dit...

Hola!!!ja e visitat el vostre bloc com vau dir que tenieu!és molt xulo!!
Us deixo el meu comentari en aquesta activitat perquè jo encara tinc el gerani plantat al meu jardí junt amb totes les plantes que col·lecciona la meva mare, i el cuidem molt!!
Moltes abraçades xalem junts, m'ho vaig passar genial!espero tornar a fer una experiència d'aquest tipus!

Maria ha dit...

A mi la Sara em va tacar la cara amb la barreja de sorra que vam fer i m'enrecordo que vaig tindre que anar corrent a rentar-me la cara perquè em va deixar tota bruta!
Però ens ho vam passar molt bé experimentant amb aquella sorra per fer la nostra torreta i plantar el gerani. Jo el rego cada dia, espero que em duri molt de temps.
Adeu!

Vídeo dels animals de la Granja Escola

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web