Anem al camp!

dilluns, 18 de maig del 2009

Un pagès us explicarà com es treballen (cultiven, reguen, ensulfaten, poden, etc.) les diferents hortalisses del camp.

Podreu interactuar directament amb el pagès, així com ajudar-lo en les diferents tasques diàries del camp que té aquest sobre les diferents hortalisses.
Hem de tenir en compte que depenent de l’estació de l’any en la que ens trobem, es treballarà un tipus determinat d’hortalisses.
Treballareu hortalisses com la patata, el tomàquet, l'enciam, la ceba tendra, la col i la bleda.

El pagès us explicarà quines són les diferents eines que utilitza per treballar el camp. Amb els més petits, aquestes activitats estaran més controlades pels monitors i pels professors del centre. Per els més grans seran ells en pròpia persona els que experimentaran l’ús d’aquestes eines del camp, de com es manegen i la funció que tenen dins del camp.




2 comentarios:

Laia ha dit...

Hola xalem junts!! sóc una nena de 3r de Primaria del col·legi Sant Pere de Reus i volia dir-vos que m'ho vaig passar molt bé anant a la vostra granja escola, i que amb totes les coses que vaig aprendre sobre les hortalisses del camp ara sempre ajudo a la meva mare anar a comprar i fer l'amanida!
Una forta abraçada!!!

Jaume ha dit...

Hola granja escola!
A mi m'agrada molt anar a plantar hortalisses al camp perquè el meu avi té un troç on hi planta tomàquets i pastanagues i jo sempre l'ajudo a recollir la collita per després menjar-nos-la.
Així que aquesta activitat d'anar al camp em va agradar molt.

Vídeo dels animals de la Granja Escola

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web