Benvinguts!

dilluns, 18 de maig del 2009


Xalem Junts és una granja escola situada en un poble de la província de Lleida anomenat Alcarràs. Portem set anys rebent grups d’estudiants procedents de diferents indrets d’Espanya que gaudeixen cada cop més dels nostres serveis.

Degut a les activitats que portem a terme, moltes escoles d’ Educació Primària decideixen vindre al nostre Centre Educatiu. Les activitats que realitzem són totalment lúdiques i en la major part d’elles interactuem amb el medi ambient, ja que ens introdueixen en un món màgic i natural que ens proporcionarà un grat record.

Podeu gaudir de la nostra granja escola durant el dia peró cal dir que també disposem d'allotjament per a tots aquells que vulguin pernoctar durants uns dies.

Cal recordar que NO ES TRACTA D’UN DIA SENSE ESCOLA, SINÓ DE TREURE L’ESCOLA AL CAMP per a observar, experimentar i reflexionar sobre el que ens proporciona el nostre entorn natural.


3 comentarios:

Anònim ha dit...

Bona tarde, sóc una Mestra d'un CEIP de Girona, i estic molt interessada en proposar una visita a una granja escola pels meus alumnes de 5è de Primaria i els serveis que proposeu junt amb les activitats em semblen d'allò més interessants, per tant no dubteu en que aviat em ficaré en contacte amb vosaltres un cop hagi parlat amb el departament del col·legi.
Fins aviat.

Laia ha dit...

Hola, sóc la Laia Martínez que fa dos setmanes vaig anar amb el meu esplai del poble a visitar-vos.
M'ho vaig passar molt bé i us volia dir que us enviaré el meu dibuix fet amb paint de l'animal que més em va agrardar que va ser el cavall per a que el penjeu.
Molts records a tots els monitors que ens van ensenyar tantes coses!

Blanca ha dit...

Jo vaig anar amb la meva escola i ens vam quedar a dormir 3 dies seguits.
Les habitacions eren molt grans i els llits de lliteres. Jo vaig dormir a dalt i a baix el Lluís que es va oblidar el sac de dormir però la granja li va deixar uns llançols.
Una forta abraçada!

Vídeo dels animals de la Granja Escola

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web