Muntem a cavall!

dilluns, 18 de maig del 2009

Aquesta activitat és una de les més completes i divertides de tota la granja escola.

L’activitat de muntar a cavall, sempre requereix l’ajut i el suport del monitor. En grups, anireu pujant a dalt del cavall individualment, sempre havent fet una petita estona d’espera. Una vegada arribi el vostre torn, us col·locareu el casc de protecció i pujareu a dalt del cavall per fer el corresponent recorregut. El monitor us ajudarà a pujar i baixar del cavall i us acompanyarà durant el recorregut.

Us ho passareu molt bé interactuant amb el cavall!



1 comentarios:

Guifré ha dit...

Oooh quins records de veure al cavall!!m'enrecordo que jo vaig pujar en un que es deia "Coladet" i que era molt bó!em va donar un tomb pel camp i m'enrecordo que sempre es parava per menjar flors!
Espero poder tornar a montar en molts més perquè vaig xalar molt!

Vídeo dels animals de la Granja Escola

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web